فرماندار نیر: برگزاری المپیاد پشتوانه سازی برای ورزش قهرمانی فرماندار نیر گفت:برگزاری المپیاد زیر 16 سال در رشته های مختلف گامی برای پشتوانه سازی و حمایت از ورزش قهرمانی است. به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان نیر، مهدی احمدی در آیین اختتامیه مسابقات بدمینتون المپیاد زیر 16 سال پسران در سالن حجاب نیر افزود: یقینا" نتیجه این مسابقه را در سال های آتی و با درخشش ورزشکاران نوجوان حاضر در این المپیاد خواهیم دید. وی با قدردانی از دست اندرکاران اجرایی و اداره ورزش و جوانان شهرستان ، اظهار کرد: شهرستان نیر می تواند با میزبانی رقابتهای استانی و کشوری علاو پایگاه اطلاع رسانی...
ما را در سایت پایگاه اطلاع رسانی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 99 تاريخ: يکشنبه 28 شهريور 1395 ساعت: 10:53